Ya Allah Berikan Aku Kekuatan

+10 Ya Allah Berikan Aku Kekuatan 2022. “ya allah, berikan aku kesabaran, saat segalanya tidak berjalan sesuai dengan keinginanku. Hanya itu yang mampu ku minta dari mu ya allah.

Ya Allah Beri Aku Kekuatan Selama neh.aku cuba xnak percya.rupa2nya.
Ya Allah Beri Aku Kekuatan Selama neh.aku cuba xnak percya.rupa2nya. from mirayasani.blogspot.com

Ya allah.berilah aku kekuatan untuk menghadapi segalanya.aku perlukan sokongan dari mu. Ya allah berikan mukjizat itu pada hamba. Berikan aku kekuatan ya allah.pertemukan aku dengan orang yang benar2 jujur,yang kau redhai dia denganku.aku tahu kau maha tahu ya rabb.

Aku Begitu Kagum Dengannya.kerana Tampak Begitu Tabah Dan Berani.


Ya allah kuat kan hamba kebahagiaan yg berakhir kesedihan. Engkau tahu apa yang terbaik untukku, jadi tolong bantu aku untuk dapat. Kata kata ya allah mudahkanlah urusanku hari ini bisa kamu jadikan caption dan ucapan sebagai quotes motivasi agar kita selalu memandang baik kehidupan ini

Tidak Dihargai Oleh Org Yang Tertentu.


Kepercayaan dan keikhlasan dalam melakukan. 7048 access book description ya allah, izinkan aku mencintai. Hanya curhat kepada allah ya allah,gimana caranya biar nyaman.

Secalit Kekuatan Yang Bisa Membangkitkan Kesedaran.


Aku memerlukan kerana aku tak bisa melupakan.sesungguhnya. Tatkala diri ini tak mampu lagi berdiri. Contextual translation of ya allah berikan aku kekuatan into english.

Mereka Berlari Dan Tidak Menjadi Lesu,.


Contextual translation of ya allah , berikan aku sedikit kekuatan into english. Ya allah.berilah aku kekuatan untuk menghadapi segalanya.aku perlukan sokongan dari mu. Mereka seumpama rajawali yang naik terbang dengan kekuatan sayapnya;

“Ya Allah Berilah Aku Hidayah Dan Keteguhan Dalam Kebenaran.


About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Hanya itu yang mampu ku minta dari mu ya allah. Dan keteguhanmu adalah lurusnya (sasaran) anak panah.” dalam riwayat yang lain,.

Belum ada Komentar untuk "Ya Allah Berikan Aku Kekuatan"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel